Just nu kan det förekomma störningar på följande tjänster. Vi är medvetna om problemen och jobbar med att lösa dem.

Nexa Bridge

Här finner du alla frågor och svar som rör Nexa Bridge, Nexa Bridge+ med tillhörande funktioner, applikationer samt webbgränssnitt. Om du saknar något svar kan du skicka in ett supportärende till oss.
Jag har köpt en ny Nexa Bridge, hur gör jag?
Behöver Nexa Bridge en aktiv internetanslutning?
Manual till Nexa Bridge
Jag kommer inte åt min Nexa Bridge utanför mitt WiFi-nätverk (lokala nätverk)
Webbgränssnitt till Nexa Bridge
Bridgen missar att tända/släcka vissa enheter
Koppla en Bridge till ett konto
Vad är skillnaden mellan Nexa Bridge och Nexa Bridge+?
Hur lägger jag till NBA-001 i Nexa Bridge?
Automatiska uppdateringar
Felmeddelande Bad URL i Android-appen
Varför behöver jag ett konto?
Återställ ditt lösenord
Jag får ett meddelande om att min Nexa Bridge har bytt IP-adress
Kan jag föra över inställningarna från Nexa Gateway till Nexa Bridge?
Inga enheter, rum eller liknande syns
Jag får 401-felmeddelande i Android-appen
Min aktivitetslogg fungerar inte eller ger mig felmeddelande
Felaktigt ljud vid notiser i iOS