Hjälp » Nexa Bridge » Vanliga frågor och problem

Inga enheter, rum eller liknande syns

Oftast när det här händer så är det bara att ladda om från din Bridge, det räcker att dra med fingret nedåt (dra-för-att-ladda-om) och så borde all data laddas ner igen. Fungerar inte detta heller kan du kontakta supporten så hjälper de dig.

Senaste visade artiklar

Kan jag använda dimmermottagare med icke dimmbara lampor om jag bara vill slå av och på lamporna?
Diverse säkerhetstips
Hur gör man med dipp switches på MTS-166/RF
Hur tömmer jag minnet på en mottagare med inlärningsknapp?
Hur får jag ett nytt lösenord?

Relaterade artiklar

Manual till Nexa Bridge
Jag har köpt en ny Nexa Bridge, hur gör jag?
Jag kommer inte åt min Nexa Bridge utanför mitt WiFi-nätverk (lokala nätverk)
Behöver Nexa Bridge en aktiv internetanslutning?
Webbgränssnitt till Nexa Bridge
Var denna artikeln hjälpfull?
Om detta ändå inte hjälpte dig kan du kontakta oss.