Hjälp » Nexa Bridge » Vanliga frågor och problem

Jag får ett meddelande om att min Nexa Bridge har bytt IP-adress

Om du får ett sådant här meddelande så innebär det att din Nexa Bridge har fått en ny lokal IP-adress från din router. Detta händer inte så ofta, då de flesta routrar ger samma IP-adress till samma nätverksenhet (Bridge) efter att den fått en IP-adress första gången.

Ändringen i dina inställningar sker automatiskt och du kan fortsätta att använda appen direkt när du trycker på Jag förstår. Du kan också välja att dölja dessa meddelanden i framtiden.

Senaste visade artiklar

Manual till Nexa Bridge
Korrigera positionen
Jag kan inte exkludera en Z-Wave enhet
Kolla in i ett rum med 3D Touch
Hur lägger jag till NBA-001 i Nexa Bridge?

Relaterade artiklar

Manual till Nexa Bridge
Jag har köpt en ny Nexa Bridge, hur gör jag?
Jag kommer inte åt min Nexa Bridge utanför mitt WiFi-nätverk (lokala nätverk)
Behöver Nexa Bridge en aktiv internetanslutning?
Bridgen missar att tända/släcka vissa enheter
Var denna artikeln hjälpfull?
Om detta ändå inte hjälpte dig kan du kontakta oss.