Hjälp » Nexa Bridge » Vanliga frågor och problem

Jag får ett meddelande om att min Nexa Bridge har bytt IP-adress

Om du får ett sådant här meddelande så innebär det att din Nexa Bridge har fått en ny lokal IP-adress från din router. Detta händer inte så ofta, då de flesta routrar ger samma IP-adress till samma nätverksenhet (Bridge) efter att den fått en IP-adress första gången.

Ändringen i dina inställningar sker automatiskt och du kan fortsätta att använda appen direkt när du trycker på Jag förstår. Du kan också välja att dölja dessa meddelanden i framtiden.

Senaste visade artiklar

Vad händer om jag raderar en enhet som finns i en automation?
Jag har köpt en ny Nexa Bridge, hur gör jag?
Jag kan inte exkludera en Z-Wave enhet
Lägg till en schemaläggning
Favoritmarkera ett scenario

Relaterade artiklar

Manual till Nexa Bridge
Jag har köpt en ny Nexa Bridge, hur gör jag?
Jag kommer inte åt min Nexa Bridge utanför mitt WiFi-nätverk (lokala nätverk)
Behöver Nexa Bridge en aktiv internetanslutning?
Bridgen missar att tända/släcka vissa enheter
Var denna artikeln hjälpfull?
Om detta ändå inte hjälpte dig kan du kontakta oss.