Hjälp » Nexa Bridge » Vanliga frågor och problem

Min aktivitetslogg fungerar inte eller ger mig felmeddelande

Om du inte ser någonting alls i din aktivitetslogg eller om du får ett felmeddelande (iOS) varje gång du försöker ladda den så kan problemet lösa sig genom att bara starta om din Nexa Bridge. Då kommer det troligtvis fungera igen.

Senaste visade artiklar

Resistiv last vs. induktiv last
Min schemaläggning körs inte
Justera lägsta dimmernivå på WMR-252
Felmeddelande Bad URL i Android-appen
Favoriter

Relaterade artiklar

Manual till Nexa Bridge
Jag har köpt en ny Nexa Bridge, hur gör jag?
Jag kommer inte åt min Nexa Bridge utanför mitt WiFi-nätverk (lokala nätverk)
Behöver Nexa Bridge en aktiv internetanslutning?
Webbgränssnitt till Nexa Bridge
Var denna artikeln hjälpfull?
Om detta ändå inte hjälpte dig kan du kontakta oss.